For meg har dette handlet om å lande mer i meg selv, i kropp, følelser og i min egen kraft.
Å våge å åpne opp mer, i meg selv og det som skjer rundt meg. Jeg kjenner meg så igjen i det å beskytte meg selv og samtidig som jeg lengter etter å stå mer i min egen kraft.
Det Mona formidler oppleves presist, nært og ekte.
Dette gir meg følelsen av ro, ny retning og tillit i prosessen jeg står i.
Anbefaler Mona varmt til alle som ønsker dypere innsikt i seg selv, samtidig som en får støtte i sin egen kraft og utvikling 💗
Sonia Merete Lie
Helsesekretær