For meg har dette handlet om å lande mer i meg selv, i kropp, følelser og i min egen kraft. 

Å våge å åpne opp mer, i meg selv og det som skjer rundt meg. Jeg kjenner meg så igjen i det å beskytte meg selv og samtidig som jeg lengter etter å stå mer i min egen kraft. 

Det Mona formidler oppleves presist, nært og ekte. 

Dette gir meg følelsen av ro, ny retning og tillit i prosessen jeg står i. 

Anbefaler Mona varmt til alle som ønsker dypere innsikt i seg selv, samtidig som en får støtte i sin egen kraft og utvikling 💗

 

Sonia Merete Lie

Helsesekretær